BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

January 2, 2009

Permaisuri Hati


malam tadi pukul 2.00 pagi aku habis katam baca buku ni..punye lah seksa nak baca.pertama kualiti buku ni sendiri...selak sikit koyak,selak sikit terbarai...memang menggangu betul.cerita nyer..okey lah,tiga bintang jer aku mampu beri.sebab kalau korang pernah baca buku ombak rindu korang tahu lah jalan cerita nya hampir sama...cerita ni tentang zulaikha yang di kahwini iskandar kerana harta.zulaikha seorang gadis desa yang cacat sedikit pada pelipis nye akibat kebakaran yang mengorban kan kedua ibu bapanye...di ejek sebagai kaknaga oleh ipar nye.menjadi orang gaji dirumah mertua sendiri.iskandar begitu bencikan zulaikha namun akhirnya dia jatuh cinta juga pada gadis hodoh itu kerana ketulusan hati budi zulaikha.sayangnye..dalam satu trajedi zulikha hilang.di khabar kan oleh hana kawan baik arwah ibu zulaikha bahawa zulaikha telah mati. wajah zulaikha di ubah dengan rawatan kecantikan dan sering di momok kan bahawa dia sebenarnye telah cuba dibunuh iskandar. ..zulaikha di perguna kan oleh hana bagai membalas dendam pada ayah iskandar...huh!letih plak nak cerita.apa kata korang cari buku ni sendiri.karya jessy mojuru,harga 30.90 keluaran creative enterprise...pada sesiapa yang berminat dengan buku aduhai suami,boleh lah melanggan dengan alaf 21.

2 ulasan:

Sulela said...

Baca ringkasan cite ko tuh rasanya novel ni menarik gak. Tapi apsal lak ko bagi 3 bintang je? Apa yang kurang? Gaya bahasa, penceritaan atau jalan cite yang tak best? Happy ke sad ending...hehehe. Banyak tanya lak aku...

IdaAnuar said...

gaya bahasa...kureng sikit.jalan cerita oeky.ada unsur hantu sikit,penyiasatan sikit....happy ending.ni ada lagi empat buku nak publish...watch it.