BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

November 17, 2009

sakitnya sayang....

korang pernah baca novel sakitnya sayang karya norhayati brahim ni tak...aku sedang membaca nya sekarang ini. sambil bermain-main dengan hp buruk aku ni.cerita tentang cinta seorang abang terhadap adik nya ...melebihi cinta yang sepatut nya.
sebenarnya bukan ini yang aku nak tulis..aku nak melampias kan rasa hati tentang betapa sakitnya rasa sayang apabila tersalah sayang...perasaan sayang memang datang tanpa kita tahu punca nya...tiba-tiba sahaja ia akan hadir tanpa kita paksa apatah lagi kita undang kedatangan nya..kadang-kadang kita jatuh sayang pada orang yang salah.macam kes-kes yang pernah terjadi di kalangan kawan-kawan aku atau orang lain di luar sana.pokok nya...bila perkara ini terjadi apa yang harus terjadi...maka jadi lah seperti ditelan pahit di buang sayang. ada juga orang yang mahu menjadi seperti buang emak buang saudara kerana kasih hamba turut kan...adakah ini terjadi pada aku sekarang?....susah nak kata tapi hati lebih tahu.(aku jatuh sayang kat TAM) sape tu ye....my be anak kucing.my be seekor beruang kutub...mybe juga seekor ular. siapa tahu..tapi yang nyata aku tersalah sayang dah ni...hahhaaa...?okey-okey aku handle hati aku sendiri.

cuti sekolah akan bermula minggu ni....ada orang masih berhutang janji dengan aku. ada juga orang masih berhutang duit dengan aku...dan aku nak berjalan-jalan mencari duit aku serta mencari seseorang yang berhutang janji dengan aku....okey geng.kita jumpa lagi nanti..

3 ulasan:

mamai said...

mari mari mari kita bersuka ria kita tunaikan jajnji hahahaha

Dj Epoi said...

Sis....

Gua ponk nak berhutang ngn Lu gak bley?

Hehehehe

IdaAnuar said...

mamai...aku dah balik. bosan gila aku duk situ

epoi...ko nak hutang aku apa