BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

January 15, 2009

Murni Kasih....


karya norhayati berahim ini mengisahkan murni kasih yang berkawan baik dengan dua orang lelaki,dino dan ojan.dino lelaki cina yang tidak berpelajaran dan ojan lelaki melayu yang berpelajaran juga menaruh hati terhadap murni...yang menarik nye novel ini mengisah kah tentang caregiver...orang gaji yang bukan sebarangang. untuk menjadi caregiver seseorang itu harus lah berkelulusan universiti.skop tugasan...bukan sahaja sebagai pengasuh dan peneman tetapi juga sebagai pengajar...caregiver memang selalu ada di luar negeri tetapi tiada di malaysia.aku bagi 5 bintang untuk buku ni...menarik untuk di baca.ending nye....separuh happy.keluaran nb kara,harga 23.90 ketebalan 669.sesiapa yang suka baca buku nb...dan tak ada buku ni...pergilah ke kedai buku yang terdekat.jangan lupa bawa duit.jika tidak anda akan pulang dengan membawa tangan sahaja...hehehhe...

6 ulasan:

Sulela said...

Hmmmm...aku tak berapa minat la ngan karya Norhayati Berahim. Aku dah penah baca cara penulisan dia...tak kene ngan jiwa aku la...

cerana said...

salam...terima kasih cikgu, kerana sudi melawat cerana blog

IdaAnuar said...

aku suka jugak lah dengan dia ni...sebab dia nyer jalan cerita banyak kisah keluarga jer...eh,ko penah baca bunga-bunga kemboja karya aina emir...best cite tu aku suka...

Sulela said...

Tak penah la, Da...hmmmm terus-terang aku kata la, aku agak sedikit jemu dengan novel2 yang ceritanya berkisarkan keluarga, suami-isteri, kisah chenta bagai nak rak tu...hehehe. Semuanya jalan cerita yang sama. Buat la kona baring ke, kuak lentang ke, gaya bebas ke...lama2 persoalan yang sama jugak la yang diupkan. Cuba baca novel RAM....hahahaha. Kelainan tahap gaya Digimon tu. Sekarang minat aku bertambah dengan karya Zehann ur Rakhie lak...hehehe.

IdaAnuar said...

mcm mana nak cari novel ze
han kesayangan ko tu la...

Sulela said...

Da, ko masuk la kat blog dia. Link blog Zehann ur Rakhie tu ada kat links blog penulis. Ko baca kat sana. Boleh beli by post. Tapi ko kene e-mail la dulu...