BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

April 23, 2009

Bukit Putus

orang negeri sembilan memang tahu sangat lah tempat ni..kalau nak ke Kuala Pilah memang taka jalan lain melainkan terpaksa lalu bukit yang bengkang-bengkok macam ular kena palu ni. aku nak cerita kisah rakan aku yang terpaksa melalui bukit putus ini tengah malam buta.waktu tu memang tiada satu pun kenderaan yang berselisih dengan kenderaan mereka.

dalam satu kereta ada tiga orang budak lelaki yang memang penakut gile.ntah bagaimana mereka terpaksa balik ke kampung mereka kerana mendengar berita salah seorang dari keluarga mereka sakit tenat.mereka pun beranikan diri pulang lewat tengah malam itu.
sampai di kawasan bukit putus..masing-masing terpaksa menahan rasa hati yang ketakutan.berbagai cerita menguasai akal fikiran mereka.entah dongeng entah kan benar mereka sendiri tidak dapat membuktikan kesahihan cerita tersebut. sehinggalah bila mereka tiba pada satu selekoh yang tajam..dari jauh mereka melihat kelibat seorang lelaki membawa pancing turun menyusuri lereng yang berbukit.
"malam-malam buta memancing..."tegur A
"ye lah..! gila agak nya...lagipun mana ada sungai kat bawah tu.." sahut B
serentak dengan itu mereka terbau sesuatu yang busuk.seperti telur tembelang pecah.mereka terus terdiam.sah lah itu bukan manusia.
sampai dipekan Kuala Pilah pun mereka masih terdiam tanpa kata-kata sehingga lah si C bersuara..

"SORRY LAH GENG.AKU TAK SENGAJA TERKENTUT TADI.."

la..patut lah busuk!
"Hoi...berapa harikau tak membuang?"...terus C kena ketuk kepala

7 ulasan:

Syahiddmilikku said...

wakakaka...
angker giler kentut budak tu..

zairi said...

aku x penah jumpa apa2 stakat ni.penah lalu sesorang pukul 2 pagi.alaa..jangan pikir kan sangat takut ni.lagi kita takut,lagi la ada je yang datang nak mengacau.

IdaAnuar said...

alang...memang angker!hingga menusuk kerongga hidung

zairi..aku pun selalu gak lalu lewat tengahmalam kat situ.tapi tak pernah jumpa sebaliknya kat palong jugak yang aku terjumpa....

Sulela said...

Hahahaha...cite kentut lagi. Blog aku, ko dan Atan...harharhar

Anonymous said...

ampes!
memang nak kena sula budak c tu!

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡