BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

April 8, 2009

Pelik tapi benar...

Pelik betul aku...kemana pergi blogger kegemaran aku. Pj hilang.Apiz dah bagi amaran busy tahap Gaban. dak lela pulak..kata su modem dia hangus terbakar.yang ada atan sahaja...mana pergi yang lain ni...ketiadaan mereka menyebab kan aku di landa kebosanan yang amat sangat. sebab tak ada bahan yang hendak di baca...lalu aku menghabis kan masa berjalan-jalan di sekitar n9 ni..aku pergi KBS untuk bertanya kertas kerja aku dan budak-budak anta. Tak lulus...pelik kan? tapi ini lah kerenah birokrasi....menyampah aku buat kerja macam ni. bersengkang mata buat culculate...tetiba kena reject di atas alasan...BERANI MATI.Pergh....berdesing telinga bila dengar..." Kak kena reject..mcm mana ni.pening saya kak." Luahan hati Pengerusi aku tersayang tu...aku lagi lah dengan amy..terus tak boleh cakap apa dah....yang kedua nya sedang aku tercari-cari apa pulak projek nak buat lepas ni...si amy terbaca satu kursus...perubatan islam. ha..!apa lagi aku kol lah yang empunya penganjur...bila aku kol,tengok nama...aduhai! tak akan ada pelanduk dua serupa. ...ah! aku peduli apa.aku redah juga sebab adik-adik aku nih...sah lah ! memang dia..cikgu aku tersayang.yang tak pernah aku lupa sesaat pun...orang yang sememang nye memberi impak paling besar dalam hidup aku,dalam sejarah hidup aku....dulu sampai sekarang impak tu tak pernah menjadi kecil hatta sebesar zarah pun...sorry lah cikgu. aku bukan tak cuba lupa kan sebab benda dah lama. tapi aku memang tak boleh lupa sebab impak nya melibat kan hidup aku....susah menjadi perempuan yang taksub . bila dah di beri 100 peratus tuk orang lain memang tak ada lagi....dan ia tak pernah lagi kembali dalam hidup aku.pelik kan? tapi itu lah kebenaran nya......aku hanya ada rasa sayang tetapi aku tiada rasa cinta...beza aku dan orang lain barangkali.kenapa aku boleh tersenyum gembira.. sebab aku ada penasihat yang sangat baik hati....yang mengajar aku erti kesabaran terhadap dugaan hidup aku. aku makin kurus ke?...ramai orang cakap macam tu..entah macam mana nak cakap lagi...segala nya terletak pada aku...bahu aku dah tak mampu memikul.sampai satu masa aku hanya berdiam diri. tanpa berbuat apa-apa. duduk macam orang bodoh....penghabis nya aku tidur tanpa aku peduli kan sesiapa...macam orang sakit jiwa pun ada. memang aku sakit sangat sekarang ni...aku penat jadi anida. aku nak jadi orang lain...yang tak ada kehidupan silam(macam watak dalam novel RAM)...boleh ke.?kalau boleh yang semalam pun aku tak nak ingat. macam mikhail...

7 ulasan:

Sulela said...

Adoi Da...berat sangat masalah ko ni sampai nak jadi orang lain. Jangan Da...kalau ko jadi orang lain, aku tak kenal ko...huhuhu

IdaAnuar said...

aisey...tak boleh ke?letih lah hidup macam ni.rasa macam tak nak hidup jer

Sulela said...

Walau apa pon yang ko hadapi, Da...anggap dugaan dari Allah ye. Jangan putus asa camni. Aku tahu ko kuat sebab hanya orang yang kuat je diturunkan dugaan sedemikian. Kalau ko tak larat nak tanggung sendiri, luahkan Da... Hidup ko atas pilihan ko. Corakkan sebagaimana yang ko rasa baik...insyaAllah...

IdaAnuar said...

hidup aku ni comlicated. semua di atur orang...orang yang mengatur tu pulak bila terjadi apa-apa aku juga yang salah. orang selalu salah kan aku...isi di dalam hati aku ada orang tahu ke? tak da pun

Anonymous said...

err
ekekeke
ada nama pj...
hehe...
jangan risau akak..
pj kembali dengan entri² baru pas ni...
rasa cam tak lena tido lak kalau sehari tak buka blog...
erm

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡

54613458656 said...

熱舞視訊聊天室
免費成人影音
a片成人網站
無碼h動漫
無碼h動漫
免費a片卡通電影
成人自拍裸照
情色影音網
無碼h動漫