BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

July 3, 2009

dia melambai....!!

aku baru balik dari mengutip durian pagi tadi bila kawan aku datang dan mengajak aku melihat adiknya di rumah emak nya yang tidak berapa jauh dari rumah aku.
"kenapa adik kau zie...?"
"langgar pintu...ketakutan"
"takut apa..."
"entah lah kak ada benda mengacau dia.melambai kat tepi peti pos menurun bukit rumah kitaorang"
"owh....saja lah nak kacau tu"
"sebelum ni ada gak dia jumpa benda tu mencangkung kat tepi pokok bunga tapi tak pulak dia rasa takut sebab tak fikir benda tu..kali ni memang dia takut lah tu.sampai roboh pintu rumah dia langgar dengan moto dia.."
nasib baik adik kawan aku tak cedera. sengaja dia mengajak aku ke sana sebab dia tahu aku suka menyiasat benda macam ni...
so petang ni aku nak gi menyiasat perkara tersebut. menurut kata kawan aku kat dalam rumah dia pun ada benda merupai perempuan berbaju putih ,berambut panjang.tetapi aku sudah dapat agak dan bayangan benda itu..apakah dia.
petang nanti aku pergi...malam nanti aku crita kat korang erk...

5 ulasan:

Richeal Phil @ Ritz said...

huhuhu cite antu seramnya!!

mamai said...

nanti jangan lupa ambil contact number dia yer...
peluang tu mana tau dia nak joint uptrend...
kalau cun no phone kau bagi kat aku hehehehe...



aku tunggu hasil siasatan kau malam nie

dina said...

weh, kau memang branis... hahaha... siasat2 aku nak tahu gak apekebenda tuh

Sulela said...

Bila ko nak post citenya Da? ahahahaha.

p/s: suspen ni...

IdaAnuar said...

ritz...i love hantu

mamai...biar ko aku jampi nanti baru ko tahu antu ikut jer belakang ko

dina...berani tapi takut.eh ...pos aku novel ko.aku beli ..hehehehe

lela...malam ni kalau berukband aku okey