BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

October 20, 2009

Al kisah!...

Sibuk sungguh aku minggu ini. selalu nya aku tak suka sangat berkenduri kendara.apatah lagi menolong itu dan ini.tetapi di atas kesedaran aku sendiri..melihat anak aku yang kecik tu dah pandai menolong itu dan ini...aku jadi malu sendiri.mahu tak mahu aku pergi lah juga kenduri sebelah rumah aku je..kengkawan...tak patut sangat lah kalau tak pegi.memang lah aku pompuan terlampau..

okey lah juga rupanya bercampur dengan pakcik n makcik berkenduri kendara ni.tapi dalam keseronokan memasak itu dan ini terjadi juga lah satu peristiwa yang sangat tidak di ingini. seorang makcik kehilangan beg berisi duit dan seutas rantai.yang menariknya...ia hilang di hadapan reramai tu.dan orang nampak siapa yang mengambil nya...dan lagi peliknya..tak boleh nak kata apa pun..macam terpukau...pakar sungguh pencuri ini...yang aku tak sangka.pencuri ini menyuruh anak nya sendiri mengambil beg tersebut dengan alasan itu kepunyaan dia. boleh ke macam tu?

ini lah manusia...memang pelbagai ragam nya. pelbagai pula musibah akibat dari kerakusan manusia itu sendiri.anak-anak kecil di ajar mencuri....apa nak jadi manusia hari ini. sebagai ibu aku takut sangat anak aku tak mampu aku ajari.

5 ulasan:

dina said...

dah le dia nak mencuri ajar lak anak mencuri... apa kes la mak macam ni... ish2!

da, lama tak muncul?

mamai said...

inilah dunia...macam-macam cara nak hidup..wehh aku ngah tention pasal liv kalah hahahah mana punya malaun letak bola tu geram aku..tapi maalm nie mesti menang

zairi said...

aik?? saksi dah ada. tinggal nak buktikan je lagi. ini kes kasi bawak dalam masjid kasi mengaku.

IdaAnuar said...

dina...aku busy ler

mamai..dan aku kecewa bila mu kalah dengan LIV

zairi...tak nak kecoh lah tu kot

網路校園美女寫真 said...

免費視訊正妹裸聊
情色視訊美女內衣秀
a漫卡通成人動畫
h漫卡通成人動畫
性感辣妹比基尼
h漫卡通成人動畫
自拍走光卡通影片
h漫卡通
免費辣妹視頻