BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

October 1, 2010

sudah lama aku diam

aku diam...tapi aku ada.cuma mood aku tak bagus untuk menulis.aku baru lepas keluar hospital...talesmia minor. so badan aku dah jadi macam prepaid kad..toup darah.huhuuhu.pas ni kalau aku perlukan darah aku akan iklan kan kat blog.A plus...macam drakula pun ada. sakit geng kena cucuk semua tangan aku dah naik lebam dah...orang beraya sakan aku pun sakan gak.korang makan rendang aku makan blood...hehehehe.lain dari yang lain. lepas keluar hospital aku akan memula kan perjalanan aku lagi.aku ada majlis kat teluk gong klang minggu ni.kawan aku yang kat sa tu tak pernah ajak aku datang umah dia...nak gak rasa wife dia masak. aku teringin nak makan rendang ayam pedas...

apa rasa nya menjadi aku sekarang...seksa sangat sebab memang aku kena tanggung segalanya. aku sakit tapi aku akan terus bergelak ketawa untuk kehidupan aku. aku rindu seseorang....yang ada di di dalam hati aku sekian lama. aku rindu sangat kat dia...sangat2..dia ada cuma dia sudah tidak mahu menyapa. pada dia aku kata kan...aku tetap macam yang dulu....segalanya aku simpan di hati.

okey geng...tak lama lagi aku akan cerita kan kembali kisah hantu yang banyak dalam koleksi aku yang aku cari dan aku simpan sebab aku tak menulis...ingat nak post kat paper macam dulu...tapi sekarang aku melayan pening aku lagi.contoh nya ...cerita sewaktu aku tinggal kat wad kat daerah aku ni...wait lah.tapi tak tau bila

1 ulasan:

Anonymous said...

takut :(