BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

January 22, 2009

Dusun dan kolam aku...










di celah-celah pokok durian itulah aku menggali tiga biji kolam...nak letak puyu tapi tak letak lagi...aku nak pergi bercuti dulu....huwaaa balik nanti baru buat projek.angin malas anak beranak dah sampai lah tu..hehehe.Jom ikut aku lepak kat dusun aku nih....bez tau.nak memancing ikan kat tebat(anak air) pun boleh

7 ulasan:

Sulela said...

Da, suami aku pun dah berminat nak buat puyu neh. Sekarang dia tengah berguru dengan cara bertanya pada yang ada pengalaman. Nanti kita share info ekkk.

Buat la satu chat box, da...huhuhu

apisz said...

Ye ke? best ek? camne nak gi sane? hi hi hi...

cerana said...

salam...bagusnya...moga perancangan berjaya..saya memang suke makan ikan air tawar ni..

IdaAnuar said...

nak buat chat box...aku tak ada masa banyak la...sekarang niaku banyak kelas nak mengajar.nanti lah bila aku lapang
ko kat belah utara banyak supply ikan nih...internet je

IdaAnuar said...

apis nak datang palong 7...naik keretaapi kat gemas tu senang jer...meh lah datang boleh gi redah sungai memancing nak gi chini pun boleh

IdaAnuar said...

insyaallah sir...doa kan lah moga ia berjaya

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡