BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

January 2, 2009

Permaisuri Hati


malam tadi pukul 2.00 pagi aku habis katam baca buku ni..punye lah seksa nak baca.pertama kualiti buku ni sendiri...selak sikit koyak,selak sikit terbarai...memang menggangu betul.cerita nyer..okey lah,tiga bintang jer aku mampu beri.sebab kalau korang pernah baca buku ombak rindu korang tahu lah jalan cerita nya hampir sama...cerita ni tentang zulaikha yang di kahwini iskandar kerana harta.zulaikha seorang gadis desa yang cacat sedikit pada pelipis nye akibat kebakaran yang mengorban kan kedua ibu bapanye...di ejek sebagai kaknaga oleh ipar nye.menjadi orang gaji dirumah mertua sendiri.iskandar begitu bencikan zulaikha namun akhirnya dia jatuh cinta juga pada gadis hodoh itu kerana ketulusan hati budi zulaikha.sayangnye..dalam satu trajedi zulikha hilang.di khabar kan oleh hana kawan baik arwah ibu zulaikha bahawa zulaikha telah mati. wajah zulaikha di ubah dengan rawatan kecantikan dan sering di momok kan bahawa dia sebenarnye telah cuba dibunuh iskandar. ..zulaikha di perguna kan oleh hana bagai membalas dendam pada ayah iskandar...huh!letih plak nak cerita.apa kata korang cari buku ni sendiri.karya jessy mojuru,harga 30.90 keluaran creative enterprise...pada sesiapa yang berminat dengan buku aduhai suami,boleh lah melanggan dengan alaf 21.

3 ulasan:

Sulela said...

Baca ringkasan cite ko tuh rasanya novel ni menarik gak. Tapi apsal lak ko bagi 3 bintang je? Apa yang kurang? Gaya bahasa, penceritaan atau jalan cite yang tak best? Happy ke sad ending...hehehe. Banyak tanya lak aku...

IdaAnuar said...

gaya bahasa...kureng sikit.jalan cerita oeky.ada unsur hantu sikit,penyiasatan sikit....happy ending.ni ada lagi empat buku nak publish...watch it.

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡