BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

March 30, 2009

Asrama Lama

Bila lalu sahaja dekat bekas tapak asrama lama aku dahulu,aku teringat cerita masa aku duduk di asrama tersebut. aku bukan suka sangat dengan asrama tapi di sebab kan aku dah tak ada tempat tinggal aku terpaksa juga duduk di situ...bersama kawan-kawan yang senasib dengan aku. kebanyak kan nye budak-budak serawak. tak kisah lah tu kan...
Tapi ni aku nak cerita tentang betapa KERAS nye asrama tu...
satu malam tu...aku baru balik dari OT(Overtime)...aku lepak sekejap dekat ruang tamu dengan kawan-kawan yang lain.sejam lepas tu...aku pun masuk bilik untuk beradu(tak mandi sebab malas nak gi bilik air yang gelap tu,takut pun iya jugak)...aku pun naik lah kat atas katil double deker(aku tido tingkat atas...sebab tinggi.
Aku rasa macam dah lama sangat tido..tetiba aje aku terjaga bila aku terasa selimut aku di tarik kebawah. aku membuka mata...masa tu aku hanya fikir mungkin selimut aku terjatuh. aku langsung tak fikir benda lain yang akan aku nampak. Buka sahaja mata aku terlihat satu lembaga berdiri di kaki aku..masa tu gelap jadi aku hanya nampak lembaga hitam sahaja. terus aku terkaku....tak jadi ambil selimut lantas aku mengambil bantal dan menutup mata...takut.
Sumpah aku tak tahu makluk apakah itu...hanya sejak peristiwa itu aku mendapati ada juga cerita - cerita aneh yang aku dengar. ada juga teman lain yang berhenti kerja sebab tak tahan dengan igauan tersebut...kini tapak asrama itu telah di roboh kan dan di ganti dengan kandang lembu...dan di tapak itu juga aku terimbau kenangan lama...cikgu aku! di mana kah dia sekarang ini?...

5 ulasan:

Sulela said...

Huhuhuhuuuu...lembaga tu datang sebab ko tak mandi la malam tu, Da...kekekeke

IdaAnuar said...

agak nye lah...tapi aku wangi pe masa tu.

Anonymous said...

tak pun org minyak ke..
apasal tak cakap,

'hoi cik abang! tak malu ke skodeng org nak tido ni? pi main jauh²'

erk..!!

IdaAnuar said...

ckap?....tak tercakap lagi adalah J...

情色網站 said...

免費18禁成人網站
免費色情成人網站視頻
免費成人網站線上看
免費全球最大成人網站
免費視頻美女聊天室
自慰少女人妻視頻直播聊天室
人妻視頻直播聊天室
辣台妹視訊聊天室
日本視訊免費視訊美女