BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

April 3, 2009

Kisah Seorang Sahabat

Terus terang aku kata sejak aku tahu berkawan aku tidak pernah ada walau seorang pun kawan perempuan...kenapa?
Sejak terjadi nya peristiwa antara aku dengan seorang kawan perempuan.bukan berebut pakwe atau tersalah cakap hanya kerana seorang teman yang lain , yang iri hati melihat persahabatan kami.sejak itu aku anti perempuan walaupun aku seorang perempuan.
aku boleh berbuat baik bergelak ketawa dengan kawan perempuan tapi aku tak boleh rapat dengan mereka sebab aku takut pisang berbuah dua kali. jadi aku hanya di kelilingi oleh lelaki yang aku anggap sesuai jadi kawan aku. ...
pelik sangat kah kalau aku suka bersahabat dengan lelaki?...asal kan aku tahu menjaga batas susila aku rasa itu bukan lah satu kesalahan...tapi bukan ayah aku.aku pernah di tegur gara-gara halaman rumah aku penuh dengan motosikal kawan-kawan lelaki aku datang berhari raya. pernah ayah aku bertanya " kau tak ada kawan perempuan ke?'''aku hanya geleng,sebab memang tak ada...aku lebih santai bersama teman lelaki aku.bukan perempuan. bagi aku perempuan suka menebeng,bawa mulut, terlalu cemburu , terlalu metarial..aku tak terkategori langsung dengan perempuan begitu..hakikatnya dunia aku hanya buku,buku dan laptop. itu sahaja..anak dan suami aku pula adalah kawan aku yang terbaik yang aku ada. Percaya kah korang aku ni adalah perempuan paling simple,(tapi tetap melakukan yang terbaik untuk diri sendiri dan suami)..tak kisah dan tak kisah..zaman sekarang ada tak perempuan macam aku?

4 ulasan:

Sulela said...

Ada...ada...aku la tuh...kekekeke

Tapi aku takde kawan langsung. Ko tanak kawan ngan aku ke Da? Aku ni pompuan tau...huhuhu

IdaAnuar said...

kalau sesuai dengan jiwa aku...aku set..janji ko bukan macam pompuan lain tu.ko macam sama dengan aku aje...aku suka.

Anonymous said...

hehe
betul tu kak sulela...
ada kan tu...
tapi kan, apasal ek?

www.3wae.com said...

a漫卡通
h漫卡通
做愛影片
h漫卡通
裸聊視訊聊天
情色視訊聊天網
免費a片卡通影片
性感白領少婦
h漫卡通a漫卡通