BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

July 6, 2009

lembu punya hal!

aku gembira sangat bila sepupu aku bagi sepasang baju kurung yang berwarna-warni.sempat lah aku pakai sekali...sebab lepas tu aku langsung tak tergamak nak pakai sebab....pagi tu aku ampai baju kurung aku kat bawah pokok kelapa.kebetulan pulak mak sedara aku tambat lembu dia dekat pokok belimbing..dekat lah dengan kain baju yang aku ampai tu. aku tak lah fikir yang lembu tu akan berkenan dengan baju kurung aku tu.....memang baju tu cantik.aku suka sangat...kain sutera pulak tu.al kisah nya..si lembu tadi pun aku rasa dia suka jugak dengan baju tu...selamba di aje gi kat baju aku tu kunyah tangan baju tu....apa dia ingat rumput ke...aku perhatikan aje.sebab aku takut nak rentap baju tu. kunyah punya kunyah...dia luah kan balik.kesian baju aku...tak lah koyak tapi kecut.nak gosok pun tak boleh dah...sudahnya aku bakar baju tu...
dah lah sakit hati baju jadi macam tu aku ambik keputusan nak balik rumah mak aku. perjalanan dari seremban ke Kuala Pilah memang agak lama dengan menaiki bas..tapi tak pe aku suka sebab pemandangan kat kampung-kampung tu memang menarik...bas berhenti kat sebuah kampung.sebab ada makcik tengah naik...aku terpandang sekor lembu sedang asyik mengunyah rumput...laaaa....satu hal lagi terjadi di sebabkan lembu ni.ada ke patut lembu tu pakai coli wane merah kat tanduk dia...ntah sape punya coli ntah dia rembat.
"lembu pun pandai pakai coli..." jerit makcik kat belakang aku. apa lagi satu bas gelak.terhibur jugak hati aku walaupun ia sangat lah tak patut...pengajaran nya jangan lah ampai baju atau coli bersepah kat kampung yang ada lembu..nak pulak wane terang macam tu.gerenti dia curi...

6 ulasan:

mamai said...

aku suka ikut jalan bukit putus dari seremban ker kuala pilah...
kalau balik kuantan aku suka ikut sana potong jalan serting satu pemandangan yang indah dengan kehijauan...


ida lembu tu gila sex hahahahaha

Mak Jemah said...

ape plak mamai gila sex..
lembu 2 betina kot
sebab 2 dia pakai camtu

IdaAnuar said...

mamai...wah kalau macam tu kalau kau balik kg ko boleh singgah umah aku.umah aku kat area serting juga tapi menghala ke muazam shah.aku pun suka jalan tu hijau...lembu gila lah tu..

oren...mamai biasa lah.dia ingat benda lain aje

dina said...

warghhhkahkahkah... dasat betul lembu tu

IdaAnuar said...

dina...memang sampai sekarang aku tak suka lembu

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡