BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

August 10, 2009

Ketenangan yang aku cari...

aku berjalan ke satu tempat...of hp.on sekejap untuk check mana yang patut. online sekejap and then aku duduk bermuhasabah diri.memikirkan apa yang perlu...aku masih bersedih walaupun sedikit gembira sebab ada kengkawan bagi semnagat.aku akan cuba selesaikan masaalah aku secara berhemah.Ketenangan yang aku cari...rupa nya ada apabila aku benar-benar bermuhasabah diri dan menerima segalanya seada nya.

okey....habis dah cerita sedih aku.aku nak buat cerita hapy lak...entah boleh entah ke tidak?

malam tadi sempat adik angkat aku kol? kak tak tengok liverpool lawan arsenal ke?
cit!apa barang lah adik aku ni...liverpool?arsenal?ceh!..ade ke dengan aku dia cakap mcm tu.
eh! ko selalu jumpa akak apa ada kat akak?kau tak nampak ke kadang-kadang akak pakai cap MU..towel pun MU. anak akak pakai baju MU..apa lah pulak nak tengok liverpool tu...sory lah mamai...apa cara sekali pun aku tak akan tengok liverpool ko tu turun padang.ko bagi lah aku sejuta pun..huhuhu...

berita baik nya...hari ni aku ada kerja nak keluar...sebelum aku keluar aku update lah tu kesian kat peminat setia aku tu...key kengkawan. see you all esok pagi...bye

5 ulasan:

A.K.U.D.O said...

ape kata kau turun padang main bola, boleh release kot..

mamai said...

oooo kau tak tengok liverpool main yer tapi Ida aku rasa malam tadi kau sure tak tengok MU kalah dengan Chealse kan 4-1 penalty tu hahahaha

kau dah okay tak

Mak Jemah said...

amboi..teruknye bantai liverpool sampai camtu sekali..
MU kalah tanak heboh plak kan kak?hahaha

semoga akak tenang ok..happy always

Orkid Edyliyne said...

wish you always be happy...
nak cerita pasal bola kita tak tahu...
hehe..
bukan kaki tengok bola sebab ayah tak ajar kita tengok...
dalam keluarga pun tak ada sorang pun yang tengok bola...
heheh...

IdaAnuar said...

akudo....hari ni aku start main futsal kat apadang yang baru semalam di rasmi kan best ooo...

mamai...aku tak nak heboh sebab malu...ceh!aku dah okey

oren...close your mouth! diam

orkid...try trngok sekali