BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

December 17, 2009

selamat tahun baru...

orang yang tak tahu kalendar islam memang tak kan tunggu kedatangan tahun baru ini melainkan tahun baru yang datang setiap januari...bila baca blog kengkawan rata-rata berazam sakan.nak buat tu nak buat ni...aku percaya mereka berazam bukan sekadar berazam kosong.ada juga yang berjaya menyempurna kan azam mereka itu.

aku?...aku tak pernah ada azam.aku hanya ada kawan bernama azam yang dah lama tak aku temui.kenapa aku tak pernah berazam nak buat itu ini? sebab aku tahu sangat diri aku nih...gerenti tak pernah menjadi. sebab nya masa aku berusia 17 tahun aku berazam nak jadi budak baik kat sekolah.bawa buku gi sekolah...ikut kelas tusyen cikgu. azam aku nak dapat A pada semua mata pelajaran.tetapi malang nya...januari lagi aku dah kena duduk kat luar kelas sebab tak bawa buku. dah lah tu nakal aku tak habis kat situ pun...bertambah-tambah lagi ada lah.tusyen selalu jer malas sebab aku rasa sekolah aku tu punye lah jauh aku rasa. yang sebenar aku malas sebab aku memang pemalas bab nak belajar ni tapi aku terlebih rajin bila dah kawin)
sejak itu aku tak pernah lagi berazam....yang aku tahu.kalau nak aku buat aje.tak kira bila masa..cuma kalau nak beli apa-apa aku berazam lah simpan duit.

yang best nya..ada kawan aku berazam tak nak kawin.hehehe
dan ada pulak yang berazam nak tambah lagi bini tahun ni...hehehe.gud luck lah kat kawan-kawan aku tu.