BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

December 17, 2009

seri wajah...awas

Aku dapat cerita ni dari brother zul yang aku jumpa di ampang baru-baru ni...kisah masa dia mahu berumahtangga..belasan tahun dahulu.
lazim nya pengantin msti nak seri wajah yang asli dari tukang-tukang andam yang di tempah.ada banyak lah cara andaman ni..bacaan ayat suci ,ada juga yang menggunakan syaitan.kakak ni telah mencari satu alternatif yang biasa di buat orang..dan aku pun biasa gak buat benda ni.mandi bunga tujuh jenis..selalu nya bunga-bunga ini akan di embun semalaman sebelum di bawa mandi subuh nya nanti...di jadikan kisah kakak ini pergi bertemu seorang mak andam khas untuk mandi bunga sahaja.bukan untuk makeup kan dia sebaliknya tukang andam yang lain telah di tempah untuk makeup kan dia di hari bersandingnya nanti.selepas mandi bunga dan dinaikkan seri wajah kakak ini menanti mak andam yang seorang lagi untuk makeup kan dia tetapi sesuatu telah terjadi...
mak andam tersebut tidak dapat menyentuh wajah kakak tersebut,beliau tiba-tiba menggigil dan berpeluh seperti berlaku sesuatu pada dirinya di mana kita tidak melihat apa yang telah di lihat oleh mak andam tadi...sehingga lah pengantin lelaki datang ,pengantin prempuan masih tak siap-siap lagi..sudahnya adik beradik juga yang menyiap kan pengantin..
malang nya pengantin itu..tetapi majlis berjalan lancar juga akhirnya..
kesimpulan nya....mandi bunga,menaik kan seri wajah ni memang lah agak bagus tetapi kita kena lah lihat di mana dan dengan siapa kita melakukan nya.begitu juga andam ni.kadang-kadang ada juga yang tak elok...macam-macam yang di gunakan khasnya andam veteran dulu-dulu..(tak ahu lah kesahihan nya kerana aku pun dengar cerita orang aje...)

5 ulasan:

Mak Jemah said...

owh macam tu ke..amalan tu x pe ke kak

IdaAnuar said...

mandi bunga tu biasa aje lah oren.yang tak biasa nya kalau memakai benda yang di larang allah tu

mamai said...

natural beauty is the bestkan ida

IdaAnuar said...

man..a'ah tapi manusia mana de puas dengan anugerah allah tu mesti ubah nya.

成人網站 said...

免費線上a片
歐美無碼a片
歐美人妻a片
免費成人網站
免費成人網站直播
免費成人網站秀
免費色情網站
免費成人網站排行
AV女優成人網站