BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

December 5, 2008

hari pertama aku jadi pandai...

hari ni 5hb.december.2008...atas pertolongan budak yang berusia 12 aku berjaya jugak buat blog aku sendiri..huhu..malunya aku.korang mesti gelak kan aku giler-giler.kalau lah korang tahu aku ni sebenarnya cikgu tak bertauliah yang di gajikan oleh majikan aku untuk mengajar orang macam mana nak buat blog tapi tak pandai.....macam mana erk.nak tak nak aku mintak tolong lah dekat budak kecik ni..terima kasih adik sebab sudi ajar akak jadi pandai.



hari ni...dekat pejabat kecik aku ni ada temuduga kolej segi untuk lepasan SPM sapa yang nak jadi misi(nurse)...ada ke? sebab dari pagi sampai sekarang ni(dah pukul 1ptg..)aku hanya nampak sorang makcik teman kan anak dia temuduga. sedihnya aku tengok budak budak kat tempat aku ni....bukan tak ada anak dara dan teruna yang berkelayakan tapi diaorang ni lebih suka makan tanggung.maklum lah mak bapak semua kaya raya....aku juga yang kena keja pagi petang ikit time pejabat....sedih nya lagi,huhu...aku ajar percuma tapi tak ada sapa nak datang.kenapa ye....tapi bila aku buat tusyen berbayar ramai plak mak bapak yang hantar anak diaorang....macammana tu....sapa nak jawab?...

1 ulasan:

Sulela said...

Camtu ke citenya. Time kasih la bebanyak kat budak 12 tahun tu...hehehe

Selalu anak orang kaya memang la camtu. Anak orang yang susah je yang pandai mengambil peluang tak kira la dalam bidang pekerjaan mahupun pendidikan...hehehe