BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

June 7, 2010

Kesekian kali nya...

masuk yang ini...sudah dua kali aku ke mecc mines wonderland.apa lagi kalau bukan ke pameran buku...dan merayau dengan hero and heroin aku.kali ni lama sikit aku di kl...di samping menghabis kan masa senggang aku dengan anak-anak...aku juga menghabis kan masa aku untuk menanti kelahiran baby..hehehe bukan aku punye baby.adik bongsu aku akan melahirkan nya dalam masa-masa terdekat ini....so aku akan praktik kan ilmu aku semasa bekerja di klinik bidan dahulu untuk adik aku.tanggungjawab aku jugak lah sebagai kakak...

percaya tak kini aku hanya update blog aku sebulan sekali.mood yang tidak dijangka-jangka bila aku asyik dengan novel n telenovela dtv...disamping tugas rutin aku menjadi ibu yang paling sibuk untuk anak-anak aku.wah!aku benar-benar di hambat masa dan waktu...hingga kadang-kadang aku terfikir juga...di manakah masa senggang untuk diri aku sendiri...ye kini aku tidak ada masa untuk diri aku pun.membelai diri aku sebab tiada siapa yang mahu memandang nya...melainkan rumah dan anak aku.serta buku yang sentiasa tersusun di tepi katil aku....

0 ulasan: